Proiecte scolare
|
PROIECT ROSE ”Învață pentru viitorul tău!”
Perioadă de desfășurare: 22 octombrie 2020- 21 octombrie 2022 Obiectivul general al proiectului:
Creșterea rezultatelor la examenul național de bacalaureat, dezvoltarea competenţelor şi aptitudinilor socio-profesionale ale elevilor Colegiului de Industrie Alimentară ”Elena Doamna”, creșterea ratei de tranziție și integrarea cu succes pe piaţa forţei de muncă în corelație cu dinamica societății actuale.
Beneficiarii direcți (grupul țintă) sunt reprezentați de elevii înscriși în învățământul liceal din cadrul CIAED, elevi cu performanța școlară scăzută.
Beneficii așteptate: - scăderea numărului de elevi care abandonează școala; - stimularea interesului elevilor pentru continuarea studiilor; - îmbunătățirea abilităților de lucru ale membrilor grupului țintă; - îmbunătățirea ambientului spațiilor de învățare; - creșterea angajabilității absolvenților pe piața muncii.
Activitățile proiectului:
Ambasada e-Twining
“INTERCULTURAL BRIDGES EXTENDING TO EUROPEAN CITIZENSHIP”
|
Nr. Crt |
Numele proiectului |
Perioada |
Parteneri |
Observații |
1 |
Fântâna adevărată nu îngheață niciodata – ea trăiește peste generații |
2007 - 2008
|
Polonia |
|
2 |
Miturile strămoșilor noștri – cele mai spuse povești |
2007 - 2008
|
Polonia Insulele Canare |
|
3 |
Sa pescuim in supa istoriei europene |
2011 - 2012 |
Austria Slovacia Ungaria Marea Britanie |
|
4 |
Mâncare si obiceiuri alimentare sănătoase
|
2011 - 2012 |
Polonia, Spania , Turcia Estonia, Franța, Olanda Slovacia, Grecia |
|
5 |
Suntem ceea ce mâncăm
|
2011 - 2012 |
Turcia |
- Proiectul lunii Aprile pe plan national Certificat de calitate europeana |
6 |
Pierde-ți identitatea culturală și te vei pierde pe tine însuți
|
2011 - 2012 |
Cipru, Finlanda |
|
7 |
Să invatam legende si povesti ale altor tari
|
2011 - 2012 |
Turcia, Polonia |
|
8 |
Orașe într-o poză
|
2011 - 2012 |
Polonia, Danemarca, Turcia, Cehia |
|
9 |
Să sărbătorim diferențele
|
2011 - 2012 |
Marea Britanie Polonia |
|
10 |
Geometrical postcards |
2011 - 2012 |
Turcia |
|
11 |
Book about our way of life |
2011 - 2012 |
Franta, Turcia |
|
12 |
No-violence in a violent world |
2012 - 2013 |
Turcia Polonia |
|
13 |
Culture outside the box |
2012 - 2013 |
Turcia, Finlanda, UK |
|
14 |
Travel and tourism at home |
2012 - 2013 |
UK, Turcia |
|
15 |
Peers teach peers |
2012 - 2013 |
Franta, Turcia |
|
16 |
Let’s cook together |
2013 - 2014 |
Italia, Turcia |
|
17 |
Telematic magazine |
2013 - 2014 |
Portugalia |
|
18 |
Middle Age literature and painting using Math |
2013 - 2014 |
Franta, Polonia, Italia, Turcia |
|
19 |
2013 - 2014 |
Franta |
|
|
20 |
Our values on our money |
2013 - 2014 |
Turcia |
|
21 |
An ideal school in an ideal world |
2014 - 2015 |
|
|
22 |
2014 - 2015 |
Georgia, Franta, Ucraina, Turcia |
|
|
23 |
Turismul si calatoriile
|
2012 – 2013
|
Marea Britanie, Turcia
|
|
24 |
Minte sanatoasa in corp sanatos |
2012 - 2013 |
Grecia
|
|
25 |
Math is Funny
|
2012 - 2013 |
Italia |
|
26 |
Europe celebrates spring |
2013 - 2014 |
Turcia |
|
27 |
My fashion and my identity |
2014 - 2015
|
Franța, Polonia, Turcia și Italia |
|
28 |
On a Tasty European Trail… |
2014 - 2015
|
Franța, Grecia, România, Turcia, Italia);
|
Certificat de calitate europeana |
29 |
Use your brain, violence is insane |
2014 - 2016 |
Grecia, Cipru |
|
30 |
Spend time, don't waste time! |
2015 - 2016 |
Turcia |
|
31 |
Math is all around |
2015 - 2016 |
Albania |
|
32 |
Our pride in literature |
2015 - 2016 |
Turcia |
|
33 |
Mysteries and superstitions |
2015 - 2016 |
Turcia, Polonia |
|
34 |
Picture your everyday life… |
2015 - 2016 |
Franta, Croatia, Turcia |
|
35 |
Orphan kids are not alone! |
2015 - 2016 |
Turcia |
Certificat de calitate nationala |
36 |
Food Links |
2015 - 2016 |
Turcia, Grecia |
|
37 |
Famous in literature |
2015 - 2016 |
Turcia, Slovacia |
|
38 |
Let’s make sports a way of living |
2015 - 2016 |
Turcia, Polonia, Ucraina |
|
39 |
Be part, let’s celebrate Maths in May |
2015 - 2016 |
Franta, Ungaria, Armenia, Serbia, Republica Moldova, Italia, Slovacia, Albania, Portugalia, Ucraina si Bulgaria |
|
40 |
Eat right, be bright |
2015 - 2016 |
Croatia, Grecia, Italia, Polonia și Turcia. |
|
41 |
The Hystory of Sports and Sports in Hystory |
2015 - 2016 |
Turcia Georgia |
|
42 |
M.A.G.M.A =Mobilità in formAzione : uso di nuove tecnoloGie, coMpetenze linguistiche ed integrazione multiculturAle |
2016 - 2017 |
Italia, Spania |
|
43 |
Let's cook and eat healthily |
2016 - 2017 |
Turcia, Spania |
|
44 |
2016 - 2017 |
Polonia, Portugalia |
|
|
45 |
Let’s speak |
2016 - 2017 |
Turcia, Italia |
|
46 |
Do you know my town? |
2016 - 2017 |
Turcia, Franta, Albania |
|
47 |
The National Day of my Country |
2016 - 2017 |
Turcia, Croatia |
|
48 |
Leading ladies |
2016 - 2017 |
Turcia, Italia, Ucraina |
|
49 |
Important weeks |
2016 - 2017 |
Polonia |
|
50 |
Talkative students |
2016 - 2017 |
UK, Turcia |
|
51 |
Let’s pay granny a visit |
2017 - 2017 |
Turcia |
|
52 |
The cure for the soul |
2016 - 2017 |
Croatia, Grecia,Cehia, Franta, Portugalia, Albania, Macedonia şi Polonia. |
|
53 |
2016 - 2017 |
Ucraina, Spania |
|
|
54 |
Learning and having fun at school |
2015 - 2016 |
Turcia |
|
55 |
2016 - 2017 |
Turcia, Italia, Polonia |
|
|
56 |
2016 - 2017 |
Grecia |
|
|
57 |
2016 - 2017 |
Cipru |
|
|
58 |
Deca Deci |
2016 - 2017 |
Italia, Turcia |
|
59 |
Happy children, happy humans |
2017 - 2018 |
Turcia, Macedonia |
|
60 |
Shoot the season |
2017- 2018 |
Portugalia |
|
61 |
|
03.01.2018 |
Albania, Spania, Italia, Polonia, Turcia, Portugalia, Armenia, Grecia |
|
62 |
|
2017 - 2018 |
Cipru, Macedonia |
|
63 |
I'm taking pictures under the Rainbow
|
25.10.2017 |
Italia, Portugalia, Grecia, Polonia, Cehia |
|
64 |
Innovation, originality and applicability in teaching using ICT
|
2017 - 2018 |
Turcia, Polonia, Italia, Cipru, Germania |
|
65 |
Traditional Kids Games - Geleneksel Çocuk Oyunlari
|
2017 - 2018 |
Turcia, Polonia, Italia, Slovenia, Grecia |
|
66 |
5Es with 5 E-UROPEAN COUNTRIES
|
2016 - 2017 |
Turcia, Spania, Italia, Polonia |
Certificat European de calitate |
67 |
|
01.11.2018 |
Turcia, Ucraina |
|
68 |
08.10.2018
|
Italia, Turcia |
|
|
69 |
eTwinning Club |
08.01.2019 |
Turcia, Ucraina, Azerbaidjan, Polonia, Lituania, Letonia, Slovacia |
|
70 |
Şehrimin Renkli Taşları,Mozaik Sanatı (colorful stones of my city, mosaic art ) |
08.01.2019 |
Turcia, Albania, Grecia, Portugalia, Tunisia, Georgia, Armenia, Polonia, Bulgaria, Azerbaidjan |
|
71 |
21.01.2019 |
Turcia |
|
KA229 - School Exchange Partnerships
“KITCHEN OUR KINGDOM COOKING OUR PASSION”
•Parteneri: •Polonia, •Slovenia
•Turcia, •Franța
•Italia, •România.
Scopul proiectului este dezvoltarea competențelor profesionale și lingvistice ale elevilor și promovarea bucătăriei tradiționale a fiecărei țări participante la proiect.
Link site proiect: KITCHEN OUR KINGDOM COOKING OUR PASSION
Link-ul site-ului L.I.F.E. il puteţi găsi aici.
Conferinţa e-Twining Berlin
Diseminare proiecte
ZIUA LIMBILOR MODERNE
Recitare poezie de Mihai Eminescu în limba română
Recitare poezie de Mihai Eminescu în limba rusă
Recitare poezie de Mihai Eminescu în limba franceză
Recitare poezie de Mihai Eminescu în limba engleză
Recitare poezie de Mihai Eminescu în limba greacă
Nr. Crt. |
Numele proiectului |
Perioada |
Parteneri |
Observații |
1. |
Fântâna adevărată nu îngheață niciodata – ea trăiește peste generații |
2007 - 2008
|
Polonia |
|
2. |
Miturile strămoșilor noștri – cele mai spuse povești |
2007 - 2008
|
Polonia Insulele Canare |
|
3. |
Sa pescuim in supa istoriei europene |
2011 - 2012 |
Austria Slovacia Ungaria Marea Britanie |
|
4. |
Mâncare si obiceiuri alimentare sănătoase
|
2011 - 2012 |
Polonia, Spania , Turcia Estonia, Franța, Olanda Slovacia, Grecia |
|
6. |
Suntem ceea ce mâncăm
|
2011 - 2012 |
Turcia |
- Proiectul lunii Aprile pe plan national Certificat de calitate europeana |
7. |
Pierde-ți identitatea culturală și te vei pierde pe tine însuți
|
2011 - 2012 |
Cipru, Finlanda |
|
8. |
Să invatam legende si povesti ale altor tari
|
2011 - 2012 |
Turcia, Polonia |
|
9. |
Orașe într-o poză
|
2011 - 2012 |
Polonia, Danemarca, Turcia, Cehia |
|
Să sărbătorim diferențele
|
2011 - 2012 |
Marea Britanie Polonia |
|
|
Geometrical postcards |
2011 - 2012 |
Turcia |
|
|
Book about our way of life |
2011 - 2012 |
Franta, Turcia |
|
|
No-violence in a violent world |
2012 - 2013 |
Turcia Polonia |
|
|
Culture outside the box |
2012 - 2013 |
Turcia, Finlanda, UK |
|
|
Travel and tourism at home |
2012 - 2013 |
UK, Turcia |
|
|
Peers teach peers |
2012 - 2013 |
Franta, Turcia |
|
|
Let’s cook together |
2013 - 2014 |
Italia, Turcia |
|
|
Telematic magazine |
2013 - 2014 |
Portugalia |
|
|
Middle Age literature and painting using Math |
2013 - 2014 |
Franta, Polonia, Italia, Turcia |
|
|
2013 - 2014 |
Franta |
|
||
Our values on our money |
2013 - 2014 |
Turcia |
|
|
An ideal school in an ideal world |
2014 - 2015 |
|
|
|
2014 - 2015 |
Georgia, Franta, Ucraina, Turcia |
|
||
Turismul si calatoriile
|
2012 – 2013
|
Marea Britanie, Turcia
|
|
|
Minte sanatoasa in corp sanatos |
2012 - 2013 |
Grecia
|
|
|
Math is Funny
|
2012 - 2013 |
Italia |
|
|
Europe celebrates spring |
2013 - 2014 |
Turcia |
|
|
My fashion and my identity |
2014 - 2015
|
Franța, Polonia, Turcia și Italia |
|
|
On a Tasty European Trail… |
2014 - 2015
|
Franța, Grecia, România, Turcia, Italia);
|
Certificat de calitate europeana |
|
Use your brain, violence is insane |
2014 - 2016 |
Grecia, Cipru |
|
|
Spend time, don't waste time! |
2015 - 2016 |
Turcia |
|
|
Math is all around |
2015 - 2016 |
Albania |
|
|
Our pride in literature |
2015 - 2016 |
Turcia |
|
|
Mysteries and superstitions |
2015 - 2016 |
Turcia, Polonia |
|
|
Picture your everyday life… |
2015 - 2016 |
Franta, Croatia, Turcia |
|
|
Orphan kids are not alone! |
2015 - 2016 |
Turcia |
Certificat de calitate nationala |
|
Food Links |
2015 - 2016 |
Turcia, Grecia |
|
|
Famous in literature |
2015 - 2016 |
Turcia, Slovacia |
|
|
Let’s make sports a way of living |
2015 - 2016 |
Turcia, Polonia, Ucraina |
|
|
Be part, let’s celebrate Maths in May |
2015 - 2016 |
Franta, Ungaria, Armenia, Serbia, Republica Moldova, Italia, Slovacia, Albania, Portugalia, Ucraina si Bulgaria |
|
|
Eat right, be bright |
2015 - 2016 |
Croatia, Grecia, Italia, Polonia și Turcia. |
|
|
The Hystory of Sports and Sports in Hystory |
2015 - 2016 |
Turcia Georgia |
|
|
M.A.G.M.A =Mobilità in formAzione : uso di nuove tecnoloGie, coMpetenze linguistiche ed integrazione multiculturAle |
2016 - 2017 |
Italia, Spania |
|
|
Let's cook and eat healthily |
2016 - 2017 |
Turcia, Spania |
|
|
2016 - 2017 |
Polonia, Portugalia |
|
||
Let’s speak |
2016 - 2017 |
Turcia, Italia |
|
|
Do you know my town? |
2016 - 2017 |
Turcia, Franta, Albania |
|
|
The National Day of my Country |
2016 - 2017 |
Turcia, Croatia |
|
|
Leading ladies |
2016 - 2017 |
Turcia, Italia, Ucraina |
|
|
Important weeks |
2016 - 2017 |
Polonia |
|
|
Talkative students |
2016 - 2017 |
UK, Turcia |
|
|
Let’s pay granny a visit |
2017 - 2017 |
Turcia |
|
|
The cure for the soul |
2016 - 2017 |
Croatia, Grecia,Cehia, Franta, Portugalia, Albania, Macedonia şi Polonia. |
|
|
2016 - 2017 |
Ucraina, Spania |
|
||
Learning and having fun at school |
2015 - 2016 |
Turcia |
|
|
2016 - 2017 |
Turcia, Italia, Polonia |
|
||
2016 - 2017 |
Grecia |
|
||
2016 - 2017 |
Cipru |
|
||
Deca Deci |
2016 - 2017 |
Italia, Turcia |
|
|
Happy children, happy humans |
2017 - 2018 |
Turcia, Macedonia |
|
|
Shoot the season |
2017- 2018 |
Portugalia |
|
|
|
03.01.2018 |
Albania, Spania, Italia, Polonia, Turcia, Portugalia, Armenia, Grecia |
|
|
|
2017 - 2018 |
Cipru, Macedonia |
|
|
I'm taking pictures under the Rainbow
|
25.10.2017 |
Italia, Portugalia, Grecia, Polonia, Cehia |
|
|
Innovation, originality and applicability in teaching using ICT
|
2017 - 2018 |
Turcia, Polonia, Italia, Cipru, Germania |
|
|
Traditional Kids Games - Geleneksel Çocuk Oyunlari
|
2017 - 2018 |
Turcia, Polonia, Italia, Slovenia, Grecia |
|
|
5Es with 5 E-UROPEAN COUNTRIES
|
2016 - 2017 |
Turcia, Spania, Italia, Polonia |
Certificat European de calitate |
|
|
01.11.2018 |
Turcia, Ucraina |
|
|
08.10.2018
|
Italia, Turcia |
|
||
eTwinning Club |
08.01.2019 |
Turcia, Ucraina, Azerbaidjan, Polonia, Lituania, Letonia, Slovacia |
|
|
Şehrimin Renkli Taşları,Mozaik Sanatı (colorful stones of my city, mosaic art ) |
08.01.2019 |
Turcia, Albania, Grecia, Portugalia, Tunisia, Georgia, Armenia, Polonia, Bulgaria, Azerbaidjan |
|
|
21.01.2019 |
Turcia |
|
Proiect ERASMUS+ 2018-1- TR01KA229-058891_3
"Noi depășim limitele și eliminăm barierele"
ANUNȚ DE SELECȚIE
Descarcăre arhiva anexe:click aici
Pentru echipa de elevi participanţi la mobilităţile Proiectului Erasnus+ + “ Noi depășim limitele și eliminăm barierele,”, cu nr. de referință 2018-1- TR01KA229-058891_3.
Selecţia va avea loc în perioada: 1.X.2018 – 19.X.2018
Criterii de selecţie :
- Apartenenţa la grupul ţintă specificat în proiect : elevi din clasele X – XII
- Media 10 la purtare
- Dorinţa de participare la proiect : obiective, modul de pregătire, impact, diseminare/valorizare a rezultatelor proiectului
- Competenţe lingvistice de limba engleză
- Compețenţe de TIC ( redactare documente word, power point, tehnici de design )
- Competenţe personale ( comunicare, organizare, planificare şi respectare a termenelor)
- Portofoliu individual ( diplome, contribuţii la proiecte, acţiuni de voluntariat )
- Procesul de selecţie se organizează în conformitate cu calendarul stabilit ( ANEXA 1)
Dosarele de candidatură vor fi depuse la managerul de proiect ( Laura – Diana Manolache profesor la Colegiului de Industrie Alimentară” Elena Doamna”), cu număr de înregistrare și vor cuprinde :
1.Cerere de înscriere la selecţie (ANEXA 2 )
2. Acordul scris al părintelui ( ANEXA 3)
3. Copie act de identitate
4. Adeverinţă tip din care să reiasă numărul de absenţe din anul şcolar precedent (total şi motivate)
5. Adeverinţă tip din care să reiasă media la purtare şi media generală în anul şcolar precedent
6. Declarație de consimţământ privind folosirea datelor personale ( ANEXA 4)
7. Portofoliu individual (copii diplome, certificate, adeverinţe etc)
8. Scrisoare de motivaţie
9. Scrisoare de recomandare din partea profesorului diriginte (ANEXA 5)
Probele de selecţie și ponderea în rezultatul final.
- Proba de evaluarea orală la limba engleză ( 20%)
- Discuţie privind motivaţia de participare la proiect ( 20%)
- Evaluarea portofoliului individual (20%)
- Evaluarea scrisorii de motivaţie ( 20%)
5. Scrisoare de recomandare
6. Aprecierea profesorului diriginte.
Calendarul Selecție
Anexa 1
30 septembrie 2018- anunțarea și afișarea criteriilor ( situ-ul școlii, avizierul elevilor)
1 -8 octombrie 2018, ora 14, depunerea dosarelor de candidatură se va face la managerul de proiect (prof. Laura-Diana Manolache- luni între orele 10-14, corp B, marți, miercuri, joi între orele 8-14 în corp A și vineri în corp B între orele 8-11) ,cu număr de înregistrare
9 octombrie – evaluarea dosarelor de candidatură și afișarea listelor pentru susținerea
probei scrise și orale în limba engleză precum și interviului
10 octombrie – susținerea probelor scrise și orale în limba engleză și interviul de selecție
11 octombrie – afișarea rezultatelor
11 octombrie – depunerea contestațiilor( până la ora 12) și soluționarea acestora
12 octombrie – afișarea rezultatelor finale și anunțarea grupului țintă.
PROCEDURA DE SELECȚIE
Se va realiza în 3 etape:
Etapa 1. Etapa de înscriere
În perioada de înscriere profesorii solicitanți vor depune la managerul de proiect dosarul de înscriere înregistrat în prealabil la secretariatul școlii, care va conține:
- Cerere de înscriere, (se va specifica și țara în care dorește să participe la mobilitate)
- Scrisoare de intenție în care își vor exprima motivația participării la acest proiect, din care să reiasă și disponibilitatea de a contribui la pregătirea alor colegi prin diferite activități de formare
- CV-ul în format europass
- Certificate de competență lingvistică și TIC, alte competențe care vin în sprijinul derulării proiectului
- Certificate care să ateste implicarea în conceperea și coordonarea proiectelor școlare la nivel regional, național și internațional
- Adeverință de profesor diriginte/ titular/ director/ director adjunct
- Declarație privind disponibilitatea de a participa la activitățile din proiect
- Declarație privind disponibilitatea de cofinanțare a mobilității.
Mențiune:
Dosarul va conține un opis în 2 exemplare, iar paginile din dosar se vor numerota. Dosarele incomplete și cele depuse după termenul limită nu vor intra în etapa de evaluare. Candidatul este respins.
Etapa 2 - Evaluarea dosarelor de înscriere
Selecția va fi efectuată de un comitet de selecție numit de către managerul de proiect și alcătuit din 3 membri(de prefert cel puțin unul din afara unității școlare și obligatoriu coordonatorul de proiect). Pentru selecția participanților se vor utiliza:
- Diplome, certificate și atestate de formare profesională prin cursuri de prefecționare și formare continuă, la nivel județean, național și internațională
- Certificate de formare lingvistice și de utilizare TIC eliberate de centre de formare și universității
- Alte documente care să ateste calitățile prevăzute de selecția participanților.
Rezultatul evaluării se va formula ADMIS/ RESPINS
Etapa 3 – Afișarea rezultatelor
În urma evaluării dosarelor depuse, comitetul de selecție va alcătui lista cu profesorii admiși și lista cu profesorii rezerve, conform calendarului de selecție. Eventualele contestații vor fi evaluate de o comisie formată din alți 3 membri, cadre didactice care nu au depus dosare pentru selecție.
NOTĂ:
În cazul în care se constată egalitate de punctaje, în urma evaluării dosarelor candidaților, se va realiza un interviu în limba de comunicare a proiectului ( limba engleză).
Selecția participanților
Criterii de selecție a profesorilor pentru participarea la Proiecrul Erasmus+ “ Noi depășim limitele și eliminăm barierele”, cu numărul de referință 2018-1- TR01KA229-058891_3.
PARTICIPANȚII vor dovedi:
- Toleranță, flexibilitate, disponibilitate la dialog, socializare și lucru în echipă.
- Abilități de lucru pe calculator (creare pagină web, editare text, desing fotografie, grafică, film).
- Abilități de comunicare în limba de lucru a proiectului.
- Implicarea anterioară în organizarea și coordonarea de proiecte, activități de voluntariat, excursii și alte activități extrașcolare.
- Interes în dezvoltarea de noi abilități de proiectare curriculară a unor activități de învățare.
- Abilități în coordonarea și realizarea unor activități artistice (pictură, teatru, poezie, muzică, povestiri, etc.)
- Angajamentul de a multiplica rezultatele proiectului prin activități de diseminare
(materiale pentru websitu-ul oficial al proiectului, articole în mass-media, prezentarea proiectului și promovarea produselor obținute cu ocazia diferitelor evenimente - con-sfătuiri, cercuri pedagogice, lectorate cu părinții, conferințe, simpozioane, târguri educaționale, etc) de a îndruma alți colegi și de a continua aplicarea celor învățate pe parcursul proiectului.
- Disponibilitate la efort intelectual și adaptarea la lucru sub presiunea timpului, spirit de inițiativă, spirit de observație.
GRILA DE EVALUARE
Proba de evaluare scrisă și orală în limba engleză - 20 puncte
- Probă de înțelegere a textului scris – 5 puncte
- Probă de exprimare scrisă( mail, scrisoare, prezentarea unui eveniment) – 5 puncte
- Probă de exprimare orală – 10 puncte
Interviu – discuție privind motivația de participare la proiect – 20 puncte
- Prezentarea obiectivelor – 5 puncte
- Prezentarea competențelor profesionale – 5 puncte
- Prezentarea unui document PPT(Galați/ România/ C.I.A.”Elena Doamna”) – 5 puncte
- Interacțiunea cu membrii comisiei – 5 puncte
Evaluarea portofoliului individual – 20 puncte
- Participări la manifestări culturale, artistice – 10 puncte ( 2p/eveniment)
- Participări la activități de voluntariat – 5 puncte ( 1p/activitate)
- Participări la proiecte educative – 5 puncte ( 1p/activitate)
Evaluarea scrisorii de motivație 20 puncte
- Argumentarea motivației de a participa la proiect - 10 puncte
- Descrierea implicării în proiect – 5 puncte
- Descrierea modalității de diseminare a activităților proiectului – 5 puncte
Scrisoare de recomandare – aprecierea profesorului diriginte – 20 punce
- Criteriile din anexa 5 – 14 puncte
- Alte aspecte relevante cf anexei 5 – 6 puncte
descarcăre arhiva anexe:click aici